Pages

Saturday, September 24, 2011

~~hana said gud bye

22/9 :: ntah tbe2 minda bernas saya nieyh muncul idea nakal..

kawan saya gne nset mahal leyh buh 2 sim dye gna cel ja tp bla leyh buh 2 sim dye un na penuh an sim yang ada pendek cter adek dye neyh byk sim dye mintak la stu..hehe kredit kawan saya nieyh banyak besa lah baru tpup tapi dye tak tau nak uat pe jadi saya guna la dengan sebaik yang mungkin..

masa nieyh la saya dengan bangganya nak uji HANA aka CPUT ksygn saya nak tengok dye nieyh setia ke tak..saya pun guna no membe tu kaco dye..saya buh nme hidayah saya pun tak tao napa nama tu saya ambil..saya buat2 la tanya cam mana nak masuk kat tempat dye belajar tuh..mesej2 jap jer..pastu saya ada kelas saya stop kejap la..

kelas dari pagi sampai petang sambung terus tak da rehat memang penat n letih sangat2..abis kelas sampai at ostel terus tetido..agak malam ckit HANA kol masa tu tengah mamai campur mamun lagi..ta pa la sembang macam besa..pas sembang hilang lak rasa mengantuk kuar bilik jap pas tu kawan panggil bab HANA da anta mesej at no hidayah tu..

idea datang lagi..saya pun amek nset kawan anta lagi msg at HANA..sambil tunggu HANA balas mesej saje kol dye, tengah sembang mesej at hidayah lak masuk maybe sebelum dye ankat kol dye anta msg kot..masa cakap dye macam kalut semacam je masa uh da rasa laen..tanya dye napa kalut je dye kata TAK ADA APA BESA JA..xpa la dye pun cam malas nak cakap saya pun tamatkan panggilan tapi tak letak lagi la..masa tu dengar dye tengah taip mesej pas dye send dye pun letak tepon..

lepas dye letak tepon saya anta mesej at dye taip mesej kat spe td dgr laju je taip mesej :: dye jawab KAWAN HIZIR..NPA??
lepas tu at mesej hidayah dye da tulis nma saya dye slap anta at no 2 bla saya tanya spe dak 2 :: dye jawab KAWAN DYE GNE NSET DYE NAK ANTA AT EHEM2 DYE TP ANTA AT SAYA..pastu dye kol no hidayah 2..kawan jawab tapi masa dye tanya hidayah mana masa tu saya jawab..dye tkjut dye pun letak tepon...

pas dye letak tepon..saya sedih sangat napa dye perlu tipu saya?? napa dye ta jujur dengan saya?? napa dye wat cam nie at saya??? baru saya sedar saya tak mampu bagi dye kasih sayang sepenuhnya... saya tak sangka dye kata SAYA NIE EHEM2 KAWAN DYE.. kiranya selama nieyh saya kapel dengan kawan dye la... DYE MESEJ DENGAN PEREMPUAN TAPI DYE KATA LAKI..

saya anta mesej at dye :: TENGS SEBAB TIPU SAYA..
dye balas lak AGK2 NK TPU BRU NK MSUK KOLEJ..KITA PUTUS..
saya kata :: SAYA CUMA NAK UJI DYA
dye msg ::AP2 JA, DA PNAT, I NK SINGLE.. NK UJI NK TEST X FHM2 LGY JODOH TGN TUHAN..

sampai aty dye.. senang kn ckp putus cm 2 je ingt kta xda aty n perasaan.. da ar wat slap mara2 kita.. saya akui saya memang tak paham..sebenarnya sebelum terkantoi saya tengah pikir tentang besday dye yang sudah hampir beberapa hari lagi.. saya nak beli kat dye hadiah special selain cadbury kegemaran dye.. tapi bila jadi cam nie hancur berkecai hati saya sampai saya tak mampu nak menangis sebab terkejut sangat.

***haziq memang baek nad sayang haziq sangat2 tapi nad nak kejujuran dalam perhubungan tu je..nad minta maaf sepanjang kita kenal nad banyak wat sakit hati n menyusahkan haziq.. nad memang nak haziq saja disisi nad sepanjang nad da at k!tab tapi selepas kejadian nieyh nad tak mampu hampir 3 sem kita bersama haziq salu wat nad eppy haziq salu wat nad tersenyum nad banyak terhutang budi at haziq.. nad sedar siapa diri nad tak layak untuk bergandingan dengan haziq.. bez memories sepanjang nad kapel..hope haziq jumpa orang yang sesuai dengan haziq...***

No comments:

Post a Comment