Pages

Friday, August 19, 2011

+__+ H@N@ 2011 +__+

kelaka bila ingatkan kisah pertemuan kita yang mula-mula dulu.. awak buat silap orang tapi awak memang nak kawan dengan saya malu ar tu nak cakap terus..

sebenarnya dah lama saya perhatikan awak bab awak ingatkan saya dengan kekasih saya yang lama.. cara berjalan, bercakap, dan gaya semua sama..

bila kenal awak baru saya sedar banyak perbezaan awak dengan dia.. awak diri awak dan dia diri dia.. dia cinta lama saya dan awak cinta saya yang sekarang.. saya berjanji akan menjaga hubungan kita walau apa yang terjadi kenangan biarlah ia berlalu..

kini, awak yang banyak ajar saya erti kesabaran, kesopanan dan segalanya.. saya berubah mengikut acuan awak dan awak lebih banyak bertenang melayan karenah saya yang agak nakal nie..

terima kasih berbanyak sebab awak berjaya atas ketegasan, teguran, dan nasihat awak.. atas semua itu saya menjadi seorang insan yang berjiwa tidak lagi melatah apabila ada masalah yang menimpa..lebih banyak bersabar dalam kesusahan..

tidak mengenal erti penat lelah dan bersyukur di atas segalanya.. tidak sangka hubungan kita sudah berbulan lamanya seperti baru semalam kita berkenalan..

walau apa yang terjadi dalam hubungan ini saya akan cuba sebaik yang mungkin.. jika ditakdirkan jodoh tiada hanya doa yang merapakan ukwah antara kita...

1 comment: